Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5423381207
REGON: 384725010
KRS: 0000810879
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5423381207 została umieszczona firma: "Fundacja Marchel Boxing Team Białystok". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 384725010. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000810879.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Białystok w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wąska 4 lok. 116. Kod pocztowy do korespondencji to: 15-481 Białystok. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.1460206168269N, 23.1764564837503E. Firma "Fundacja Marchel Boxing Team Białystok" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Fundacja Marchel Boxing Team Białystok

Fundacja Marchel Boxing Team Białystok, Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Marchel Boxing Team Białystok


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.