Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252833860
REGON: 38687361900000
KRS: 0000856595
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Jagiellońska 58 lok. 122
Posiadamy dwudziestojednoletnie doświadczenie, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów. Zaj...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest przeprowadzanie szkoleń dla liderów. Stara...
Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...
Organizujemy szkolenia i warsztaty, które prowadzi wykwalifikowana kadra – doświadczeni nauczyciele...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Make Possible" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5252833860. Firma ma numer REGON: 38687361900000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000856595.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2020 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Świętojerska 5/7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 00-236 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.25123N, 21.00729E. Firma "Fundacja Make Possible" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Fundacja Make Possible

Fundacja Make Possible, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Make Possible


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.