Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7831700583
REGON: 302461109
KRS: 0000465414
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chorzów, Powstańców 70 lok. 3
Obecnie poszukujemy osób i firm, które chciałyby zaangażować się w naszą działalność charytatywną. ...
Mazowieckie Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym - "Krok Dal...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7831700583. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 302461109. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000465414.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Paderewskiego 8. Kod pocztowy do korespondencji to: 61-709 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4076889447915N, 16.9300332839195E. Przedsiębiorstwo "Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego." działa od lat w branży Fundacje.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 61 307 14 27 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego.

Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.