Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1182172002
REGON: 38001421700000
KRS: 0000725376
Rok założenia:
2018
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Organizujemy szkolenia i warsztaty, które prowadzi wykwalifikowana kadra – doświadczeni nauczyciele...
Warszawa, Jagiellońska 58 lok. 122
Posiadamy dwudziestojednoletnie doświadczenie, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów. Zaj...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest przeprowadzanie szkoleń dla liderów. Stara...
Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Deaf Respect" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 1182172002. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38001421700000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000725376.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Mosina w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2018 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Malczewskiego 35. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-912 Mosina. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.281929N, 20.929528E. Firma "Fundacja Deaf Respect" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Fundacja Deaf Respect

Fundacja Deaf Respect, Mosina

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Deaf Respect


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.