Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6572747499
REGON: 382751300
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Korzystając z usług fryzjerskich naszego salonu klienci i klientki korzystają przede wszystkim z na...
W prowadzonym przez nas salonie fryzjerskim, nie chodzi tylko o fryzurę, ale o całościowe doświadcz...
Specjalizuję się w usługach kosmetycznych, które są przede wszystkim moją pasją. Dzięki temu wszelk...
W naszym salonie wykonujemy profesjonalne zabiegi odbudowujące oraz poprawiające wygląd włosów. Wyk...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6572747499 została umieszczona firma: "Fryzowy Kamil Michalski". Numer REGON firmy to: 382751300.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kielce w województwie świętokrzyskim. Początek działalności firmy na rynku to 2019 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Massalskiego 14. Korespondencyjny kod pocztowy to: 25-636 Kielce. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8856223519855N, 20.58261044427E. "Fryzowy Kamil Michalski" to firma działająca w branży Salony fryzjerskie.

Oprócz strzyżenia włosów, fryzjerzy pomogą dobrać odpowiedni kolor, który zapewni oczekiwany efekt stylistyczny. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o świetnej klasy kosmetyki oraz najnowsze techniki zapewniające pełne zadowolenie Klientów z nowej, modnej fryzury.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Fryzowy Kamil Michalski

Fryzowy Kamil Michalski, Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fryzowy Kamil Michalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.