Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8881632536
REGON: 147351168
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Przecławska 8 lok. 13
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest księgowość. Obsługujemy Klientów biznesowych z ...

O firmie

Firma "Food Mind Maciej Bromirski" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8881632536. Numer REGON firmy to: 147351168.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Puławska 255 lok. 33. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-740 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.17055N, 21.01913E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: bromirski.m@gmail.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Food Mind Maciej Bromirski" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Food Mind Maciej Bromirski

Food Mind Maciej Bromirski, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Food Mind Maciej Bromirski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.