Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1251216755
REGON: 142518149
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się wykonywaniem usług fotograficznych, a swoją ofertę kierujemy między innymi do firm, o...
Warszawa, Stacja metra Ratusz Arsenał 006
Główny profil działalności zakładu stanowią usługi fotograficzne, które obejmują wykonywanie zdjęć,...
Warszawa, Juliusza Słowackiego 21/23
Specjalizujemy się w fotografii komercyjnej. Wykonujemy zdjęcia do dokumentów oraz zdjęcia studyjne...
Nasza historia jest bardzo ciekawa i sięga odległych czasów. Wszystko zaczęło się w 1942 roku, kied...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 1251216755 została umieszczona firma: "Flashfoto Marcin Kowalczyk". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 142518149.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Ząbki w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2010. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wojska Polskiego 3 lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-091 Ząbki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.29449N, 21.11322E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kowal2_83@wp.pl. Branża Usługi fotograficzne to dziedzina, w której firma "Flashfoto Marcin Kowalczyk" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Flashfoto Marcin Kowalczyk

Flashfoto Marcin Kowalczyk, Ząbki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Flashfoto Marcin Kowalczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.