Dodatkowe dane

Rok założenia:
2008

Polecane oferty

Pomożemy Państwu zorganizować niezapomniane wakacje nad polskim morzem. Nasz obiekt znajduje się w ...
Prowadzimy ośrodek wczasowy. Obiekt znajduje się jedynie 50 m od samego morza. Nasza oferta zawiera...
Prowadzimy ośrodek sportu i rekreacji, który jest zlokalizowany w malowniczej okolicy. Posiadamy bu...

O firmie

Prowadzony przez nas ośrodek wypoczynkowy Pod Suliłą już od wielu lat przyjmuje grupy zorganizowane. Jego siedziba ulokowana jest w Rzepedzi, w powiecie sanockim, na terenie województwa podkarpackiego. Właścicielką oraz osobą zarządzającą obiektem jest Teresa Wnękowicz.

Oferta

Bieszczady to wspaniałe tereny górskie pokryte piękną naturą. Cisza, spokój, czyste powietrze oraz wiele zabytków co roku zachęcają turystów do odwiedzin. Nasz ośrodek wypoczynkowy właśnie tu się znajduje. Proponujemy Państwu urlop w przestronnych pokojach, które pomieszczą nawet duże grupy zorganizowane.

Nasz obiekt idealnie sprawdzi się podczas wycieczek firmowych bądź integracyjnych. Oglądanie niezwykłych zabytków czy maszerowanie po górach sprzyja nawiązywaniu bliższych relacji. Piękno natury i rzadko spotykany klimat pozwala na całkowite odprężenie oraz zapomnienie codziennych problemów.

Zapraszamy też kolonie, wycieczki szkolne, obozy sportowe i białe szkoły. Przy ośrodku znajduje się plac zabaw oraz boisko do siatkówki, które zapewnią dzieciom i młodzieży zabawę. Oferta może zawierać także wyżywienie. Zapewniamy pyszne śniadania, obiady oraz kolacje, które przywrócą siły i chęci do dalszego zwiedzania niezwykłych terenów.

W naszej placówce organizujemy też różnego rodzaju imprezy okolicznościowe. Klienci mogą urządzić u nas wesele, nie martwiąc się o nocleg dla gości.

Do Państwa dyspozycji oddajemy parking, salę z telewizorem, salę kominkową i miejsce do grillowania. Nasz ośrodek jest świetnym miejscem na odpoczynek aktywny bądź bierny.

Serdecznie zachęcamy do spędzenia wolnego czasu w obiekcie Teresy Wnękowicz.

Kontakt

Kontakt Firma Usługowa Teresa Wnękowicz

Firma Usługowa Teresa Wnękowicz , Rzepedź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (31)

Opinie o firmie Firma Usługowa Teresa Wnękowicz

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

4.9

Opinie użytkowników

Honorata
04.03.2021
Bardzo klimatyczne miejsce.
Tycjan
13.01.2021
Przyjechaliśmy grupką znajomych. Dostaliśmy bardzo ładne pokoje, a ponadto mogliśmy rozpalić sobie grilla i siedzieć przy nim do nocy. Super klimat.
Grażynka
24.11.2020
Miejsca sporo, jest gdzie zorganizować grilla i wybrać się na spacer. Noclegi też w porządku.
Kajetan
29.09.2020
Bezpieczne miejsce, duży plus za parking i miejsce do spacerowania.
Zuza
04.07.2020
Mój syn spędził tam wakacje, wrócił bardzo zadowolony, polecam!
Anetka
09.05.2020
Bardzo wygodne łózka, pokoje czyste i zadbane.
Bartek
15.03.2020
Super sprawa dla rodzin z dziećmi, mają wszystko co potrzeba i nikt się nie nudzi.
Beata
03.01.2020
Malownicza miejscowość, jest gdzie chodzić i odpoczywać. Ośrodek dobrze wyposażony.
Kryspin
25.11.2019
Mile wspominam pobyt w tym miejscu, pokoje są zadbane, a cały ośrodek robi wszystko, aby gościom było dobrze.
Albert
11.09.2019
Polecam serdecznie ośrodek wypoczynkowy Pani Teresy, wspaniałe miejsce na mapie Bieszczad.
Kaja
22.07.2019
Ośrodek idealny dla osób lubiących bliskość z naturą, nie raz tu wrócę!
Olaf
27.05.2019
Niesamowite miejsce na wypoczynek z rodziną. Bardzo duża działka, z placem zabaw, sala z kominkiem i przepyszne posiłki skradły moje serce, polecam serdecznie!
Sebastian
01.03.2019
Już od kilku lat organizuję wycieczki integracyjne dla różnych firm. Bardzo często polecam im ten ośrodek wypoczynkowy, ponieważ odwiedzający nigdy nie byli zawiedzeni.
Mateusz
29.01.2019
Ośrodek ma wszystko, co potrzebne jest na wakacjach. Najmłodsi wycieczkowicze mogli bawić się na placu zabaw, a starsi, grając w siatkówkę bądź odpoczywając na świeżym powietrzu. Nikt nie narzekał.
Daria
24.11.2018
Organizowaliśmy wycieczkę dla dwudziestu osób, jednak martwiliśmy się, że nie znajdziemy odpowiedniego ośrodka. Na szczęście znajoma poleciła mi ten obiekt. Miło wspominamy tamten wyjazd.
Jędrek
28.09.2018
Jeden z lepszych ośrodków wypoczynkowych na wakacje, a zwłaszcza dla grup zorganizowanych! Obiekt bez problemu pomieścił wszystkie osoby. Polecam serdecznie. Pyszne jedzenie, komfortowe pokoje i miła obsługa.
Lidia
16.07.2018
Świetne miejsce dla grup zorganizowanych. Wygodne łóżka, przestronne pokoje i bardzo pyszne jedzenie. Dużym plusem jest właśnie to, że można zamówić pakiet żywieniowy. Fatygowanie się całą wycieczką, by coś zjeść, jest bardzo niekomfortowe.
Dorota
28.05.2018
Jak co roku wybieraliśmy ośrodek wypoczynkowy na wyjazd firmowy. Moja szefowa poleciła obiekt Pod Suliłą. Zgodziliśmy się, ponieważ ich oferta wydawała się bardzo atrakcyjna. Wypoczynek był naprawdę udany. W przyszłym roku na pewno tu wrócimy.
Adrian
10.03.2018
Serdecznie polecam ten ośrodek turystyczno-wypoczynkowy. Spełnił wszystkie moje wymagania.
Marzena
05.02.2018
Nie trafiliśmy na ładną pogodę, więc byliśmy zmuszeni zostać w ośrodku. Na szczęście mają salę z TV i salę kominkową. Dzieci też się trochę pobawiły na placu zabaw. Może następnym razem dopisze nam pogoda.
Andrzej
08.01.2018
Jest co zwiedzać. Byliśmy kilka dni, ale musimy wrócić, bo nie udało się niestety odwiedzić każdego miejsca.
Mikołaj
26.12.2017
Miło tutaj i przyjemnie. Pokoje zadbane, ponadto serwują smaczne jedzenie.
Manuela
17.11.2017
Uwielbiamy z mężem wędrówki i musimy przyznać, że tutaj jest bardzo dobre miejsce do tego celu. Polecam serdecznie!
Kubuś
27.10.2017
Wiele atrakcji, również dzieci miały co robić. Fajnie, że można zorganizować grilla, gdy chce się posiedzieć i nie chce się nigdzie wychodzić.
Monika
19.09.2017
Blisko do różnych atrakcji turystycznych. Nie było czasu na nudę.
Daria
08.08.2017
Bardzo tutaj fajnie. Byłam tylko raz, ale na pewno jeszcze wrócę.
Aniela
19.07.2017
Wszystko super! Dokładnie tak jak sobie wymarzyłam!
Roksana
16.06.2017
Przyjechałam tutaj z rodziną i się nie zawiodłam. Jestem bardzo zadowolona, że właśnie ten ośrodek wybraliśmy. Pełna satysfakcja!
Marek
09.05.2017
Bardzo tutaj ładnie, jeśli chodzi o okolicę. Pokoje czyste i komfortowe. Atmosfera bardzo fajna, więc będę mile wspominać spędzony tutaj czas.
Marylka
22.04.2017
Świetny ośrodek wypoczynkowy. Naprawdę można tu wypocząć, zrelaksować się. Aż nie chce się wracać do miasta. Na pewno jeszcze tutaj wrócę w przyszłym.
Karolina L.
02.03.2017
Świetne miejsce na wakacje z dziećmi. Widoki nie do opisania. Miejsce godne polecenia do wypoczynku, spacerów i zwiedzania. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam