Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7891148103
REGON: 301205628
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "'fibich Beata Partner Reklamowy, Beata Fibich '" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7891148103. Numer REGON firmy to: 301205628.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Września w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2009 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Szafirowa 31. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3314586075559N, 17.5460408303858E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: beatafibich@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "'fibich Beata Partner Reklamowy, Beata Fibich '" to Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt 'fibich Beata Partner Reklamowy, Beata Fibich '

'fibich Beata Partner Reklamowy, Beata Fibich ', Września

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 'fibich Beata Partner Reklamowy, Beata Fibich '


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.