Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6572300806
REGON: 364858212
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Korzystając z usług fryzjerskich naszego salonu klienci i klientki korzystają przede wszystkim z na...
W prowadzonym przez nas salonie fryzjerskim, nie chodzi tylko o fryzurę, ale o całościowe doświadcz...
Specjalizuję się w usługach kosmetycznych, które są przede wszystkim moją pasją. Dzięki temu wszelk...
W naszym salonie wykonujemy profesjonalne zabiegi odbudowujące oraz poprawiające wygląd włosów. Wyk...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ewelina Szabla" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6572300806. Firma ma numer REGON: 364858212.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kielce w województwie świętokrzyskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Podklasztorna 103b lok. 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 25-714 Kielce. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.865082N, 20.593149E. Branża, w której specjalizuje się firma "Ewelina Szabla" to Salony fryzjerskie.

Doświadczeni fryzjerzy zapewnią najwyższy poziom obsługi, a także dobranie fryzury do indywidualnych oczekiwań Klientów. W gabinecie fryzjerskim wykorzystywane są doskonałej jakości kosmetyki oraz innowacyjne urządzenia, co sprawia, że nowa fryzura zyskuje pełne uznanie Klientek.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Ewelina Szabla

Ewelina Szabla, Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ewelina Szabla


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.