Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9720185682
REGON: 630550359
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9720185682 została umieszczona firma: "Enter. Agencja reklamowa. Wienconek K.". Firma ma numer REGON: 630550359.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Tulce w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2007 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: os. Przylesie 5D lok. 7. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 60-682 Tulce. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.3462509902141N, 17.0622207886956E. Branża, w której specjalizuje się firma "Enter. Agencja reklamowa. Wienconek K." to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 61 823 65 53 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Enter. Agencja reklamowa. Wienconek K.

Enter. Agencja reklamowa. Wienconek K., Tulce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Enter. Agencja reklamowa. Wienconek K.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.