Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
07:00 - 15:00
Wt.
07:00 - 15:00
Śr.
07:00 - 15:00
Cz.
07:00 - 15:00
Pt.
07:00 - 15:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7770020640
REGON: 630139960
Rok założenia:
2002
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy zakładem produkcyjno-remontowo-montażowym. Specjalizujemy się w produkcji i remoncie różne...
Głównym profilem naszej działalności jest budownictwo elektroenergetyczne i telekomunikacyjne. Od w...
Poznań, Jana Henryka Dąbrowskiego 75 lok. 91
Spółka pochwalić się może kompleksową obsługą energetyczną. Po wykonaniu planu przechodzi do jego r...
Kalisz, św. Michała 15
Obszar naszej działalności to teren miasta Kalisza, powiatu kaliskiego, okolicznych miast i powiató...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Enea S.A. Biuro obsługi klienta" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7770020640. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 630139960.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Świecie w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2002. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wojska Polskiego 38A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 86-105 Świecie. Kompletne współrzędne GPS to: 53.40222N, 18.41544E. Przedsiębiorstwo "Enea S.A. Biuro obsługi klienta" działa od lat w branży Energetyka.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 52 331 40 30. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn.-Pt.: 07:00-15:00.

Kontakt

Kontakt Enea S.A. Biuro obsługi klienta

Enea S.A. Biuro obsługi klienta, Świecie

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (2)

Opinie o firmie Enea S.A. Biuro obsługi klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.12.2015
Od kilku dni usiłuję dodzwoni się do biura obsługi klienta, niestety bezskutecznie. Czy ktoś tam jeszcze pracuję? Firma działa jeszcze jak w poprzednim ustroju. Klientów ma głęboko gdzieś. . Działajcie tak dalej a pozbędziecie sie klientów i pracy. Nie pozdrawiam. Zwiedzony klient.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.01.2015
Jestem oburzona tym jak potraktowano moją mamę w biurze obsługi na infolini. Prubuje się dodzwonić od piątku i jeśli już ktoś ją połączy z konsultantem po chwili połączenie zostaje przerwane, albo ciągle zostaje przekierowana gdzie indziej. A ona poprostu chce żeby podać jej kod doładowania licznika. Faktura jest już wystawiona ale z lenistwa pracowników pozostała bez prądu. Dzisiaj sytuacja się powturzyla, dzwoniła już nawet moja siostra ale już nawet nikt nie odbierał telefonu. Jak można tak potraktować klienta.