Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5882502550
Rok założenia:
2023

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdynia, Legionów 107E lok. 2U
Nazywam się Monika Sikorzyńska i prowadzę własny salon fryzjerski Moñur. Zapraszam do umawiania wiz...
Gdynia, Zygmunta Augusta 7 lok. 7c
Salon fryzjerski Anris w Gdyni stworzyłam z myślą o wszystkich mężczyznach, którzy chcą zadbać o sw...
Fryzjerstwo jest dla nas nie tyle pracą, ile życiową pasją. W salonie fryzjerskim Angeliki Labudda ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Emilia Wilk Twój Kosmetolog" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5882502550.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2023. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Prusa 14. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 81-431 Gdynia. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.5051899069265N, 18.5534591259918E. "Emilia Wilk Twój Kosmetolog" to firma działająca w branży Salony fryzjerskie.

Fryzjerzy z kilkuletnią praktyką zapewnią wysoki standard usług fryzjerskich, a także pomogą dobrać odpowiednią koloryzację włosów do typu urody. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o świetnej klasy kosmetyki oraz najnowsze techniki zapewniające pełne zadowolenie Klientów z nowej, modnej fryzury.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Emilia Wilk Twój Kosmetolog

Emilia Wilk Twój Kosmetolog, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Emilia Wilk Twój Kosmetolog


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.