Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9121936490
REGON: 52144532200000
KRS: 0000959382
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako kadra firmy Jul-Tom zachęcamy przedsiębiorców do współpracy. Chętnie przeprowadzimy dla nich s...
W HMK interesuje nas jakość i różnorodność. Zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów, doskonale z...
Zajmuję się między innymi coachingiem kariery, oferując Ci wsparcie w planowaniu odpowiedniej ścież...
Nasza firma oferuje kursy i szkolenia otwarte różnego rodzaju, prowadzone są także online. Organiza...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ekorki Online Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9121936490. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 52144532200000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000959382.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Oława w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Przedsiębiorstwo znajduje się na Pułaskiego 19. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 55-200 Oława. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.926451192519N, 17.3027464895366E. Branża Szkolenia i kursy to dziedzina, w której firma "Ekorki Online Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Ekorki Online Sp. z o.o.

Ekorki Online Sp. z o.o., Oława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ekorki Online Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.