Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5781562266
REGON: 170785012
Rok założenia:
2000
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Eko Skolar. Nicopulos M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5781562266. Firma ma numer REGON: 170785012.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Marki w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wołodyjowskiego 20 lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-270 Marki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.32087N, 21.09002E. Przedsiębiorstwo "Eko Skolar. Nicopulos M." działa od lat w branży Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 353 88 30 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Eko Skolar. Nicopulos M.

Eko Skolar. Nicopulos M., Marki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Eko Skolar. Nicopulos M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.