Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8661489976
REGON: 061652258
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ostrowiec Świętokrzyski, os. Stawki 17 lok. 11
W szkole językowej Good Hao nauczamy na różnych poziomach zaawansowania. Uczymy mowy, pisania i roz...
Ostrowiec Świętokrzyski, os. Stawki 17 lok. 11
Szkołę Goohao założyliśmy z myślą o osobach, które chcą uczyć się języków obcych na własnych zasada...
W dzisiejszych czasach umiejętność posługiwania się językiem obcym jest bardzo ważna. Jednak nie ka...
Tarczyn, mjr. Ziółkowskiego 14 lok. U3
Znajomość języka angielskiego jest w obecnych czasach umiejętnością wręcz niezbędną, by skutecznie ...

O firmie

Firma "Efekt Leszek Mazur" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8661489976. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 061652258.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Dąbrowica w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2014 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Spacerowa 7. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 21-008 Dąbrowica. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.2710951481581N, 22.457303501365E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: elmaqun@gmail.com. Branża Nauka języków obcych to dziedzina, w której firma "Efekt Leszek Mazur" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Efekt Leszek Mazur

Efekt Leszek Mazur, Dąbrowica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Efekt Leszek Mazur


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.