DSA Polska w Janikowie posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów,
zarządzania procesami biznesowymi, skanowania dokumentów czy systemów identyfikacji i rozpoznawania treści dokumentów. Autorskie rozwiązania dostarczają doświadczeni eksperci o wysokich kompetencjach.
W ramach zarządzania procesami i obiegu dokumentami wykonujemy automatyzację procesów finansowych obejmującą wdrożenie obiegu faktur, zarządzania zamówieniami oraz rozliczania delegacji. Profesjonalnie wdrażamy systemy BPM mające na celu usprawnienie obsługi klienta. Dostarczamy systemy do skarg i reklamacji i zawierania umów. Z nami zautomatyzują Państwo prowadzenie akt osobowych, zawieranie i rozwiązywanie umów oraz inne procesy z zakresu kadr i BHP.
Zarządzamy korespondencją przychodzącą, pomagając np. w rejestracji i obrazowaniu przesyłek. Oferujemy także obsługę sekretariatów i kancelarii pocztowych. Jesteśmy w stanie stworzyć
system automatycznej rejestracji korespondencji wychodzącej. Klientów wspieramy również w zarządzaniu pocztą elektroniczną.
Proponujemy także:
- systemy skanowania,
- oprogramowanie do rozpoznawania treści dokumentu,
- usługi skanowania i przetwarzania dokumentów,
- skanowanie dokumentów archiwalnych czy bieżących.
Oferujemy
systemy DMS służące do zarządzania dokumentami. Pozwalają one np. kontrolować różne wersje dokumentów. Ponadto tworzymy
dokumenty wychodzące, w tym szablony dokumentów, które umożliwiają generowanie zestawów dokumentów. Realizujemy też wysyłkę masową.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zapraszamy do kontaktu z firmą DSA Polska z Janikowa.