Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 18:00
Wt.
08:00 - 18:00
Śr.
08:00 - 18:00
Cz.
08:00 - 18:00
Pt.
08:00 - 18:00
Sb.
08:00 - 14:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5260204110
REGON: 012026421
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Niezależnie od tego, czy wysyłasz list, czy paczkę, możesz być pewien, że z nami Twoja przesyłka do...
Punkt Kurierski Ewa Rudnik pracuje od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:0...
Mail Boxes Etc. to najlepszy wybór w zakresie przesyłek kurierskich. Prowadzimy punkt odbioru pacze...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "DPD Polska Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5260204110. Firma ma numer REGON: 012026421.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kielce w województwie świętokrzyskim. Początek działalności firmy na rynku to 1991 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Rolna 8. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 25-419 Kielce. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8764665098039N, 20.6593011372549E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: dpd@dpd.com.pl. Przedsiębiorstwo "DPD Polska Sp. z o.o." działa od lat w branży Usługi kurierskie i pocztowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 41 342 88 07. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-18:00; Sb.: 08:00-14:00.

Kontakt

Kontakt DPD Polska Sp. z o.o.

DPD Polska Sp. z o.o., Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (12)

Opinie o firmie DPD Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.3

Opinie użytkowników

Kielce
Kielce
1.0
22.11.2022
Pani, pracownica DPD, rozwożąca przesyłki w rejonie Kielc - Dyminy jest niemiła, złośliwa , nie wykonuje telefonu w celu poinformowania o dowozie przesyłki tylko przekierowuje do odbioru w siedzibie firmy. Nie polecam usług tej firmy.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
22.11.2018
Nie mam dobrej opinii o tej firmie. Byłam cały dzień w domu, kurier niby podjechał, zatrąbił i odjechał. Co śmieszne, w śledzeniu napisał,że był dwa razy. Końcem końców paczka trafiła z powrotem do nadawcy. Sporo zamieszania i nerwów.. nie polecam, chyba,że zatrudnicie kurierów, którym chce się pracowac, bo póki co żenada.
Pyton
Pyton
1.0
09.11.2018
Nie polecam nikomu firmy DPD ponieważ zamówiłem telefon w Orange na umowę wszystko przez Orange przeszło pozytywnie dostałem kopie umowy na maila i potwierdzenie o wysyłce i smsem. I paczka została wydana do doręczenia a nie została wydana przez kuriera bo kurier stwierdził że nie może wysłać i wpisal brak możliwości dojazdu i zwrócił przesyłkę do orange. Orange do mnie zadzwoniło i pytali co się stało że nie odebrałem przesyłki to powiedziałem że podobno to z ich winy mi kurier nie doręczyl a oni że to jest nie możliwe bo powinien mi wydać paczkę i mówili że będą zmieniać przewoźnika bo klienci narzekają na dpd że są w takiej samej sytuacji jak ja.
Zdzisław D.
Zdzisław D.
1.0
08.11.2018
Kurier poinformował mnie że robi mi przysługę jak mi przywiezie przesyłkę o godzinie 21.00 i że powinienem mu być wdzięczny bo to nie jego rejon. Aha - jeszcze przesyłka była opłacona z wniesieniem a kurier mnie bezczelnie pyta czy pomoge mu wnieść przesyłkę. -- ŻENADA!!!!!!
Dorota
Dorota
1.0
31.08.2018
Najgorsza firma kurierska w Kielcach, która zatrudnia nieodpowiedzialnych pracowników, chodzi mi o tych, którzy pracują w terenie - konkretnie gmina Chęciny. Mimo informacji od firmy, telefonów do kuriera ( kurier Piotr), czekania na przesyłkę cały dzień, przesyłka nie została dostarczona, bo kurierowi się nie chciało wjeżdżać do Chęcin. Mało tego, kurier ratując swój tyłek, kłamliwie informował firmę, że odbiorcy nie było w domu, BYŁAM i CZEKAŁAM. Nie polecam, szkoda nerwów i zdrowia, ocena wielkie ZERO!!!
Ewa
Ewa
1.0
17.08.2018
Kurier DPD to mega niemiły eby nie powiedzieć niegrzeczny... Zostawia awizo nawet nie dzwoniąc do drzwi nie sprawdzając że jestem w domu, nie mówiąc już o kontakcie telefonicznym... Dzwonię do Pana pytam czy będzie a on mi mówi że już był.. No ja się pytam jak jak w domu go nikt nie widział... Najprościej wrzucić awizo i po sprawie... I nie łaska przyjechać spowrotem choć odjechał raptem 5 km.... Z góry dziękuję Z taką obsługę..
Anika A.
Anika A.
1.0
16.03.2018
Nie polecam , dramat z kontaktem ( właściwie brakiem) , kurierzy zwykle niemili i niepomocni. Nie polecam ,lepiej paczkomatem.
Paweł
Paweł
1.0
06.03.2018
Najgorsza firma kurierska w Polsce(przynajmniej oddział Kielce). Kurierzy zachowują się jak książęta i należy brać wolne aby czekać na jaśnie pana, a jak nie to ma przesyłkę w d... i więcej się nie skontaktuje. Jak powiedziałem, że żona będzie za 20 minut bo już wyszła z pracy to usłyszałem, że on ma swoja trasę i nie będzie czekał.Tym bardziej, że nie czekał pod bramą a był jeszcze kilka ulic dalej, to spokojnie mógł w międzyczasie coś "prawie" po drodze dostarczyć. Nigdy z żadną firmą kurierską nie miałem tyle problemów co z DPD w Kielcach. Jakoś kurierzy innych firm potrafią dostarczyć przesyłki bez problemów!
Ex klient
Ex klient
1.0
29.11.2016
Kurierzy mają w d...e telefonowanie i umawianie się z odbiorcami. Zlikwidował bym niestety nasz Kielecki oddział. Porażka !!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
18.06.2016
zagubili przesylke i noe mają chęci nawet oddzwonić z informacją, totalne dziadostwo
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
11.09.2014
Po zakupie przesylki w sklepie internetowym dostalem dane sledzenia przesyłki. Nie miałem kontaktu do kuriera, ale dodzwoniłem się do warszawskiej centrali po 5 minutach oczekiwania sekretarki. Pani jakas smętna (ale przypuszczam, że przemęczona) służbowym tonem dała mi numer do kuriera w mojej okolicy, który miał dostarczyć paczkę. Skontaktowałem się z Nim i spytałem kiedy ma planach dotrzec pod moj adres - Pan poinformował o godzinie (rozrzut 45 min - wg mnie super), w której akurat nie mogłem być w domu. Tu wielki pozytyw dla Pana Kuriera - zaoferował, iż ma możliwość dostarczenia przesyłki za 15 min, gdyż był w okolicy, za co jeszcze raz chciałem podzękować! Ogólnie jestem zadowolony, choc w mailu, ktory dostałem ze sklepu pisało, że za ponowne dostarczenie przesyłki będzie dopłata ~15 pln i ewentualna poczekalnia paczki w DPD kolejne 4 pln/doba. Także Panu kurierowi należy się podwyżka, a co najmniej pochwała od szefa. Marek, os. Barwinek
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
04.06.2014
Jestem zawiedziony poziomem usług świadczonych przez kielecki oddział DPD. Kurier miał odebrać przesyłkę w godzinach 11.00-16.00 i do godziny 17.20 w dniu dzisiejszym się nie zjawił (04.06.2014). Po telefonach do centrali dowiedziałem się, że jutro kurier na pewno przyjedzie a na pytanie o rekompensatę za opóźnienie usłyszałem, że mogę złożyć reklamację ale tylko przez stronę internetową.