Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7931005807
REGON: 650169721
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Centrum Urody Ulanavisage założyliśmy z myślą o podkreślaniu urody i usuwaniu niedoskonałości. W sa...
W naszym salonie fryzjerstwo traktujemy, jak sztukę i robimy wszystko aby nasi klienci wychodzili z...
Mogę zaoferować strzyżenie włosów. Zależnie do rodzaju włosów, ich długości oraz oczekiwanego ofert...
Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...

O firmie

Firma "Dorota Lasota" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7931005807. Firma ma numer REGON: 650169721.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Narol w województwie podkarpackim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1995. Przedsiębiorstwo znajduje się na Rynek. Kod pocztowy do korespondencji to: 37-610 Narol. Kompletne współrzędne GPS to: 50.3491725N, 23.3285645E. Firma "Dorota Lasota" prowadzi swoją działalność w branży Salony fryzjerskie.

Fryzjerzy z kilkuletnią praktyką zapewnią wysoki standard usług fryzjerskich, a także pomogą dobrać odpowiednią koloryzację włosów do typu urody. Gabinet fryzjerski pracuje w oparciu o doskonałe produkty kosmetyczne przy wykorzystaniu najnowszego sprzętu, dzięki czemu Klientki salonu są zadowolone z osiągniętych efektów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Dorota Lasota

Dorota Lasota, Narol

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dorota Lasota


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.