Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5492449457
REGON: 369006169
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Doradztwo Kontaktologiczne Małgorzata Kern" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5492449457. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 369006169.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Oświęcim w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2018 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Bałandy 19 lok. 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 32-600 Oświęcim. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.0497845714575N, 19.216618983396E. "Doradztwo Kontaktologiczne Małgorzata Kern" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Doradztwo Kontaktologiczne Małgorzata Kern

Doradztwo Kontaktologiczne Małgorzata Kern, Oświęcim

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Doradztwo Kontaktologiczne Małgorzata Kern


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.