Pensjonat ze strefą SPA i basenem
Pensjonat ze strefą SPA i basenem, Dom Pod Koziołkami, Szklarska Poręba

Rok założenia:
2010

O firmie

Pensjonat Dom Pod Koziołkami otworzyliśmy w 2010 roku. Nasz obiekt znajduje się w Szklarskiej Porębie, na terenie województwa dolnośląskiego. Stworzyliśmy idealne miejsce do relaksu i aktywnego wypoczynku w pięknej górskiej miejscowości.

Oferta

Szklarska Poręba to miejscowość często odwiedzana przez miłośników gór. Położona jest w cieniu Gór Izerskich i Karkonoszy, w których znajduje się wiele szlaków zarówno rowerowych, jak i pieszych. Tutejsze piękne okoliczności przyrody pozwalają odpocząć od zgiełku miast i codziennych obowiązków. Ponadto miasto ma dobrze rozbudowaną infrastrukturę turystyczną, dzięki czemu można tutaj spędzać czas na wiele interesujących sposobów.

Nasz Dom Pod Koziołkami to doskonała opcja noclegu dla osób spędzających czas w pojedynkę, par, rodzin z dziećmi czy grup zorganizowanych. W obiekcie znajduje się 27 pięknie urządzonych, wygodnych i utrzymanych w nieskazitelnej czystości pokoi. W naszym pensjonacie nocować może 75 gości jednocześnie, którym zapewniamy wyżywienie. Oferujemy pyszne śniadania w formie bufetu i zapraszamy do naszego baru z przekąskami. Serwujemy tam smakowite domowe ciasta, ciepłe przekąski, a także napoje zimne i gorące. Do dyspozycji naszych gości oddajemy również jadalnię, salę kominkową oraz plac zabaw dla dzieci.

Ponadto w Domu Pod Koziołkami znajduje się luksusowa strefa zdrowia i relaksu. Proponujemy w niej wiele opcji wypoczynku oraz zbiegów, takich jak:
  • basen z przeciwprądem i biczem wodnym,
  • sauna fińska,
  • łaźnia parowa,
  • jacuzzi,
  • podgrzewane leżanki,
  • masaże zdrowotne,
  • masaże relaksacyjne,
  • zabiegi pielęgnacyjne na twarz,
  • zabiegi pielęgnacyjne na ciało.
Można u nas zorganizować konferencje, szkolenia, imprezy integracyjne, a także uroczystości i imprezy prywatne, takie jak wesela, komunie, chrzciny czy przyjęcia urodzinowe. Znajduje się u nas elegancka sala bankietowa oraz miejsca na grilla i ognisko.

Nasz pensjonat to doskonałe miejsce na urlop o każdej porze roku. Można u nas spędzić Boże Narodzenie, Wielkanoc, Sylwestra, Majówkę, wakacje letnie, jak również ferie zimowe.

Zapraszamy na naszą stronę internetową po więcej informacji o ofercie.

Artykuły

Pensjonat Dom Pod Koziołkami w Szklarskiej Porębie - idealne miejsce na firmowe wyjazdy i imprezy integracyjne
Oferujemy komfortowe pokoje, pełne wyżywienie oraz przestronną salę konferencyjną. Dajemy możliwość organizacji szkoleń, spotkań biznesowych i integracyjnych.

Wideo

Więcej informacji

Kontakt

Kontakt Dom Pod Koziołkami

Dom Pod Koziołkami, Szklarska Poręba

Słowa kluczowe

Opinie (13)

Opinie o firmie Dom Pod Koziołkami

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

4.8

Opinie użytkowników

Dorota
23.09.2021
Bardzo miły i pomocny personel. Cieszę się, że wykupiłam nocleg w Domu Pod Koziołkami w Szklarskiej Porębie.
Wioletta
4.0
03.07.2021
Polecam Dom Pod Koziołkami zarówno aktywnym turystom, jak i tym, którzy od chodzenia preferują widoki i pobyt w SPA. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!
Piotr
27.05.2021
Zima w Karkonoszach to było moje marzenie i w końcu udało się je spełnić! Spędziłem kilka dni w uroczym pensjonacie Dom Pod Koziołkami w Szklarskiej Porębie. Miałem tu wszystko co potrzebne do wypoczynku, w tym śniadania i wygodne łóżko.
Norbert
07.03.2021
Dom Pod Koziołkami nadaje się na bazę noclegową dla aktywnych turystów. Dużo chodzę po górach, a z pensjonatu mogę się wybrać zarówno w Karkonosze, jak i w Góry Izerskie.
Mateusz
23.01.2021
Świetne miejsce na oderwanie się od codzienności. W Domu Pod Koziołkami wypocząłem jak nigdzie indziej!
Maksymilian
09.11.2020
Lubię jeździć na nartach i co roku wybieram na miejsce szusowania Szklarską. Od kilku lat zatrzymuję się w Domu Pod Koziołkami. Pensjonat położony jest 20 minut spacerem od Ski Arena Szrenica, więc to idealne miejsce dla narciarzy.
Wojciech
15.09.2020
Moja żona bardzo lubi SPA, dlatego zamierzamy przyjechać do Domu Pod Koziołkami w przyszłym roku. Sauna, jacuzzi i masaże to argumenty którymi pensjonat nas przekonał.
Mariusz
4.0
04.07.2020
Uwielbiam Karkonosze i przyjeżdżam do Szklarskiej Poręby niemal co roku. Ostatnie 2 lata zatrzymywałem się z narzeczoną w Domu Pod Koziołkami. Wybraliśmy to miejsce, bo jest blisko szlaku, a ponadto cenimy sobie wygodę. Tutaj nie tylko można się wyspać, ale też skorzystać z basenu i SPA.
Anka
27.05.2020
Hotel położony w spokojnym miejscu, ale blisko największych atrakcji. Polecam Dom Pod Koziołkami!
Herbert
12.03.2020
Podają bardzo smaczne śniadania. Podoba mi się to, że są serwowane w formie bufetu. Można jeść do syta!
Łukasz
15.01.2020
Dom Pod Koziołkami mogę polecić każdemu ceniącemu komfort i dobre położenie. Pokoje są ładne urządzone, a na szlak i do wyciągu krzesełkowego jest blisko.
Ewa
15.11.2019
Doskonałe miejsce na spędzenie urlopu z rodziną. Przyjechaliśmy tutaj na tydzień i doskonale się bawiliśmy. Pokój był komfortowo urządzony i każdy się wysypiał. Mieliśmy ładny widok z okien, a każdego ranka jedliśmy smaczne śniadanie w jadali. Dobre położenie pensjonatu sprawiło, że do centrum i na szlak mieliśmy naprawdę blisko. Polecam każdemu Dom Pod Koziołkami.
bantkinsjon
29.10.2018
Najlepsze jest to, że na miejscu mają nie tylko pensjonat, ale też basen ze spa! Jak wracaliśmy po całym dniu chodzenia ze szlaku to marzyliśmy już tylko o tym żeby się tam znaleźć i zrelaksować.