Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8481663591
REGON: 300722089
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dariusz Ogrodnik "INNOVATION"" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8481663591. Firma ma numer REGON: 300722089.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2008. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wałbrzyska 5A lok. 14. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 60-324 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4037792990916N, 16.8588981E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Dariusz Ogrodnik "INNOVATION"" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 696 448 519 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Dariusz Ogrodnik "INNOVATION"

Dariusz Ogrodnik "INNOVATION", Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dariusz Ogrodnik "INNOVATION"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.