Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7121525171
REGON: 061490703
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmuję się przeprowadzaniem testów oraz badań psychologicznych dla kierowców. Obejmuje to rozmowę ...
Pracownię Psychologiczną założyłam między innymi z myślą o zawodowych kierowcach oraz osobach szuka...
Głównym profilem mojej działalności jest wykonywanie badań lekarskich kierowców. Posiadam 18-letnie...
Głównym profilem naszej działalności jest pomoc psychologiczna. Udzielamy wsparcia osobom zmagający...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Danuta Szałowska-Skuła" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7121525171. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 061490703.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kielecka 4 lok. 18. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-723 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2320441N, 22.4896764E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: skulrad@neostrada.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Danuta Szałowska-Skuła" to Psycholodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 81 527 11 37 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Danuta Szałowska-Skuła

Danuta Szałowska-Skuła, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Danuta Szałowska-Skuła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.