Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5862292115
REGON: 22216210400000
KRS: 0000524224
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dalo Commerce Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5862292115. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 22216210400000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000524224.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Starodworcowa 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 81-575 Gdynia. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.4615030569027N, 18.4954260290193E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Dalo Commerce Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Dalo Commerce Sp. z o.o.

Dalo Commerce Sp. z o.o., Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dalo Commerce Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.