Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5732150724
REGON: 15032033000000
KRS: 0000092469
Rok założenia:
2002

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszym celem jest zapewnianie pomocy i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Nas...
Bank Żywności narodził się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych, kiedy to bogaty biznesmen po za...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Częstochowskie Stowarzyszenie Rozwoju Małej Przedsiębiorczości" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5732150724. Firma ma numer REGON: 15032033000000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000092469.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Częstochowa w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2002. Firmę można odwiedzić pod adresem: ks. kard. Wyszyńskiego 70 lok. 126. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-200 Częstochowa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.8143298823529N, 19.0841434705882E. Branża, w której specjalizuje się firma "Częstochowskie Stowarzyszenie Rozwoju Małej Przedsiębiorczości" to Stowarzyszenia, towarzystwa i związki.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Częstochowskie Stowarzyszenie Rozwoju Małej Przedsiębiorczości

Częstochowskie Stowarzyszenie Rozwoju Małej Przedsiębiorczości, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Częstochowskie Stowarzyszenie Rozwoju Małej Przedsiębiorczości


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.