Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8522659015
REGON: 38440170900000
KRS: 0000804608
Rok założenia:
2019
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jedną z naszych głównych usług jest produkcja reklam na samochody i witryny sklepowe. Wykonujemy je...
W Drukarni B&S Print powielamy materiały technologią cyfrową, sitodrukiem i UV. Drukujemy w różnych...
Dysponujemy nowoczesnymi maszynami, umożliwiającymi druk cyfrowy, druk na papierze offsetowym i sam...
Nowoczesne kampanie marketingowe wymagają odważnych posunięć, nowych pomysłów oraz oryginalnych pro...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Copyland Team Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 8522659015. Firma ma numer REGON: 38440170900000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000804608.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Szczecin w województwie zachodniopomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Przedsiębiorstwo znajduje się na Jagiellońska 29. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 70-365 Szczecin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.4329903N, 14.5340474E. Branża, w której specjalizuje się firma "Copyland Team Sp. z o.o." to Drukarnie.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 501 671 769 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Copyland Team Sp. z o.o.

Copyland Team Sp. z o.o., Szczecin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Copyland Team Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.