Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9512439034
REGON: 36737583300000
KRS: 0000680391
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Content Institute Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9512439034. Firma ma numer REGON: 36737583300000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000680391.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2017 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Królewicza Jakuba 76 lok. 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-954 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.1738934846775N, 21.0741146162813E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Content Institute Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Content Institute Sp. z o.o.

Content Institute Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Content Institute Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.