Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
07:00 - 15:00
Wt.
07:00 - 15:00
Śr.
07:00 - 15:00
Cz.
07:00 - 15:00
Pt.
07:00 - 15:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7340010550
REGON: 004423565
KRS: 0000196347
Rok założenia:
1991

Polecane oferty

Biuro rachunkowe Optimum tworzą nasi specjaliści z obszaru ekonomii, podatków, rachunkowości oraz f...
Nowy Sącz, Zakamienica 3
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży rachunkowości gwarantujemy Państwu profesjonalną obsług...
Oferuję rzetelne i terminowe prowadzenie spraw podatkowych firm małych, średnich i dużych. Posiadam...
Nowy Sącz, Dunajcowa 35
Głównym profilem naszej działalności jest wykonywanie zadań z zakresu rachunkowości. Dla wielu osób...

O firmie

Księgowo – Usługowa Spółdzielnia Pracy Consulting działa na rynku od 1 kwietnia 1991 roku. Consulting prowadzi działalność gospodarczą w zakresie obsługi rachunkowo – księgowej firm zewnętrznych, doradztwa podatkowego, działalności agencji ubezpieczeniowej, usług turystycznych a także zajmuje się wykonywaniem fotokopii oraz przygotowaniem dokumentów wspomagających prowadzenie biura.

Długoletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności sprawia, iż na pierwszym miejscu stawiamy na kontakt z Klientem i zrozumienie jego sytuacji. Podstawą naszej jakości jest dbałość o Klienta, czego wyraz daje jego zadowolenie oraz spokój w prowadzeniu swojego biznesu oraz załatwieniu wszystkich spraw. Stawiamy na szybkość, dokładność i sumienność.

Oferta

Specjalizujemy się w obsłudze księgowej firm. Nasi Klienci mogą liczyć na sprawne rozliczanie z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz pomoc w prowadzeniu wszelkich spraw objętych nadzorem Państwowej Inspekcji Pracy.

Prowadzimy księgi przychodów i rozchodów, księgi handlowe oraz oferujemy pełną obsługę kadrową. Osobom chcącym założyć własną działalność pomagamy w zgromadzeniu niezbędnych dokumentów.

Usługi księgowe, jakie oferujemy to prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz księgi przychodów i rozchodów, a także sporządzanie deklaracji podatkowych i przesyłanie ich do US. Oferujemy prowadzenie ewidencji usług, towarów, ryczałtu, środków trwałych i wyposażenia. Podejmiemy się prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdów i kosztów eksploatacyjnych, jak również sporządzania przelewów do US. Prowadzimy roczne rozliczenia dla właścicieli firm i osób fizycznych.

Usługi związane z kadrami i płacami obejmują przygotowanie list płac, przesyłanie dokumentacji do ZUS, prowadzenie dokumentacji pracowników oraz sporządzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Uzupełnienie naszej oferty stanowi sporządzanie deklaracji ZUS RMUA i PIT-11, a także zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń.

Zainteresowane osoby zapraszamy do nawiązania owocnej współpracy.

Kontakt

Kontakt Consulting Spółdzielnia

Consulting Spółdzielnia, Nowy Sącz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Consulting Spółdzielnia


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.