Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7861481571
REGON: 631206865
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma Vernimil z Krotoszyna jest autoryzowanym dystrybutorem lakierów do drewna włoskiej marki Mile...
W hurtowni Chevan specjalizujemy się w sprzedaży internetowej chemii gospodarczej i środków czystoś...
Z naszych fachowych usług korzystają firmy z branży motoryzacyjnej, spożywczej oraz włókienniczej i...
Specjalizujemy się w produkcji preparatu do chemicznego czyszczenia kotłów ciepłowniczych i kotłów ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Clean World Waldemar Kłopocki" w rejestrze gospodarczym to: 7861481571. Firma ma numer REGON: 631206865.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Poznań w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2009 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Plonowa 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 61-162 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.3557121745174N, 17.010231779774E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: sklep@4z.com.pl. "Clean World Waldemar Kłopocki" to firma działająca w branży Hurtownie i producenci artykułów chemicznych.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 61 866 80 01 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Clean World Waldemar Kłopocki

Clean World Waldemar Kłopocki, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Clean World Waldemar Kłopocki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.