Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7511466766
REGON: 240801151
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej ofercie sprzedaży znaleźć można między innymi kosmetyki fryzjerskie. Mamy spory wybór szam...
Oferujemy kompleksową pielęgnację, bazując na konsultacjach, które pozwalają nam dokładnie określić...
Działamy z myślą o pomocy w rozwoju wielu gabinetów kosmetycznych, SPA i gabinetów medycyny estetyc...
Każda kobieta marzy o zadbanych paznokciach, a założony przez nas sklep internetowy ManiNails.pl um...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Chrupała Tomasz. Salon Urody Ewa." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7511466766. Numer REGON firmy to: 240801151.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lędziny w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Lędzińska 88. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-140 Lędziny. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.1294104N, 19.1058917E. Firma "Chrupała Tomasz. Salon Urody Ewa." prowadzi swoją działalność w branży Wyposażenie salonów kosmetycznych.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 32 326 77 39.

Kontakt

Kontakt Chrupała Tomasz. Salon Urody Ewa.

Chrupała Tomasz. Salon Urody Ewa., Lędziny

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Chrupała Tomasz. Salon Urody Ewa.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.