Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213692148
REGON: 36111811800000
KRS: 0000549600
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Witaj w Amazing Park - oazie zabawy i przygody, która czeka na Ciebie i Twoją rodzinę! Nasz park ro...
Udało nam się podnieść adrenalinę niejednemu naszemu Klientowi. Jeżeli potrzebujesz dobrze zorganiz...
Mobilny bar może być ciekawym urozmaiceniem każdej imprezy. Serwowane w nim drinki i koktajle ideal...
W sali bankietowej Zacisze zorganizowaliśmy już setki niezapomnianych przyjęć! Zaufały nam na przyk...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5213692148 została umieszczona firma: "Challenge Room Sp. z o.o.". Firma ma numer REGON: 36111811800000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000549600.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2015 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kostrzewskiego 1 lok. 121. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-768 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1969N, 21.03865E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: iplasota@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Challenge Room Sp. z o.o." to Organizacja imprez i wypożyczanie sprzętu.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Challenge Room Sp. z o.o.

Challenge Room Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Challenge Room Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.