Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5992861250
REGON: 384130564
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Znajomość języka obcego w dzisiejszych czasach to wielki atut. Oferuję naukę języka angielskiego i ...
Zajmuję się przede wszystkim przeprowadzaniem kursów języka angielskiego dla różnych grup wiekowych...
Jestem tłumaczem języka niemieckiego. Moja oferta w tym zakresie obejmuje przede wszystkim tłumacze...
Głównym profilem naszej działalności jest prowadzenie nowoczesnych kursów językowych. Możemy Państw...

O firmie

Firma "Challenge Pracownia Językowa Aleksandra Konarska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5992861250. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 384130564.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gorzów Wielkopolski w województwie lubuskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kombatantów 34 lok. 1015. Korespondencyjny kod pocztowy to: 66-400 Gorzów Wielkopolski. Kompletne współrzędne GPS to: 52.760729442494N, 15.2587749504267E. "Challenge Pracownia Językowa Aleksandra Konarska" to firma działająca w branży Nauka języków obcych.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 501 578 999 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Challenge Pracownia Językowa Aleksandra Konarska

Challenge Pracownia Językowa Aleksandra Konarska, Gorzów Wielkopolski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Challenge Pracownia Językowa Aleksandra Konarska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.