Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7422162289
REGON: 280251802
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Brs Branzowa Reklama Sieciowa. Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7422162289. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 280251802.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kętrzyn w województwie warmińsko-mazurskim. Działa na rynku od 2007 roku. Kod pocztowy do korespondencji to: 11-400 Kętrzyn. Kompletne współrzędne GPS to: 54.0753117202426N, 21.3549831525981E. Branża, w której specjalizuje się firma "Brs Branzowa Reklama Sieciowa. Sp. z o.o." to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 502 461 979 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Brs Branzowa Reklama Sieciowa. Sp. z o.o.

Brs Branzowa Reklama Sieciowa. Sp. z o.o., Kętrzyn

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Brs Branzowa Reklama Sieciowa. Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.