Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9121789741
REGON: 020071036
KRS: 0000234056
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszym celem jest zapewnianie pomocy i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Nas...
Bank Żywności narodził się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych, kiedy to bogaty biznesmen po za...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Bractwo Kurkowe Grodu Jelcz-Laskowice" w rejestrze gospodarczym to: 9121789741. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 020071036. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000234056.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Jelcz-Laskowice w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Hirszfelda 13. Kod pocztowy do korespondencji to: 55-220 Jelcz-Laskowice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.03583N, 17.34501E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: bractwo1986@poczta.onet.pl. Firma "Bractwo Kurkowe Grodu Jelcz-Laskowice" prowadzi swoją działalność w branży Stowarzyszenia, towarzystwa i związki.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 605 357 136 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Bractwo Kurkowe Grodu Jelcz-Laskowice

Bractwo Kurkowe Grodu Jelcz-Laskowice, Jelcz-Laskowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Bractwo Kurkowe Grodu Jelcz-Laskowice


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.