Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6351767233
REGON: 240690763
KRS: 0000284582
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma Tri-Star Solar z Gdańska to autoryzowany partner marki Hapro – holenderskiego producenta urzą...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Body Space Slim & Beauty. Producent urządzeń odchudzających" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6351767233. Firma ma numer REGON: 240690763. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000284582.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Mikołów w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firmę można odwiedzić pod adresem: Podleska 51. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 43-190 Mikołów. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.178366N, 18.925113E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sprzedaz@bodyspace.eu. Przedsiębiorstwo "Body Space Slim & Beauty. Producent urządzeń odchudzających" działa od lat w branży Wyposażenie solariów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 323 04 50.

Kontakt

Kontakt Body Space Slim & Beauty. Producent urządzeń odchudzających

Body Space Slim & Beauty. Producent urządzeń odchudzających, Mikołów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Body Space Slim & Beauty. Producent urządzeń odchudzających


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.