Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7121046714
REGON: 432309697
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszym warsztacie bardzo dobrze sobie radzimy z naprawą samochodów nie tylko europejskich produce...
Głównym profilem naszej działalności jest mechanika pojazdowa. W naszym warsztacie można zapisać si...
Moja firma ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży samochodowej. Posiadam profesjonalną st...
High Revs to warsztat samochodowy, w którym serwisujemy auta niemal każdej marki od niemieckich czy...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Blacharstwo I Lakiernictwo Samochodowe Prus Zbigniew" w rejestrze gospodarczym to: 7121046714. Firma ma numer REGON: 432309697.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2001. Przedsiębiorstwo znajduje się na Gorczańska 27. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-868 Lublin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.278574N, 22.5512349E. Przedsiębiorstwo "Blacharstwo I Lakiernictwo Samochodowe Prus Zbigniew" działa od lat w branży Stacje obsługi samochodów.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Blacharstwo I Lakiernictwo Samochodowe Prus Zbigniew

Blacharstwo I Lakiernictwo Samochodowe Prus Zbigniew, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Blacharstwo I Lakiernictwo Samochodowe Prus Zbigniew


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.