Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6420409561
REGON: 272745605
Rok założenia:
1988

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmują się prowadzeniem własnej działalności ciężko jest skupić się na regularnym prowadzeniu duże...
Biuro Radosława Kulki w Żorach zapewnia Państwa firmom kompleksową obsługę w zakresie księgowości, ...
Żory, al. Wojska Polskiego 4, pok. 216
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług księgowych dla osób prywatnych oraz małych,...
Głównym przedmiotem działalności naszego biura jest obsługa księgowa oraz rachunkowa. Oferta skiero...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Biuro Rachunkowe. Urszula Kolarczyk" w rejestrze gospodarczym to: 6420409561. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 272745605.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Czerwionka-Leszczyny w województwie śląskim. Działa na rynku od 1988 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Księdza Hanuska 8. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-230 Czerwionka-Leszczyny. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.1513991007505N, 18.677420146137E. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Biuro Rachunkowe. Urszula Kolarczyk" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe. Urszula Kolarczyk

Biuro Rachunkowe. Urszula Kolarczyk, Czerwionka-Leszczyny

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe. Urszula Kolarczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.