Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 0

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zakładanie działalności gospodarczej to niełatwe zadanie, dlatego zachęcam do skorzystania z mojej ...
Jesteśmy młodą, ale prężnie rozwijająca się firmą. Nasz biuro rachunkowe zatrudnia wykwalifikowanyc...
W mojej ofercie znajduje się między innymi pełna księgowość dla spółek, a w tym prowadzenie ksiąg h...
Lgota, Północna 10
Jesteśmy firmą rodzinną, która zapewnia kompleksową obsługę finansowo-księgową podmiotów jednoosobo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Rachunkowe Mirosława Golasz" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 0.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Lubliniec w województwie śląskim. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kochcicka 38. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 42-700 Lubliniec. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.6882927746178N, 18.6967287193392E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@rachunkowe-biuro.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Biuro Rachunkowe Mirosława Golasz" to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 503 075 617 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Mirosława Golasz

Biuro Rachunkowe Mirosława Golasz, Lubliniec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Mirosława Golasz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.