Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5841665574
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako kadra Kancelarii Jakimczyk do współpracy zachęcamy zarówno mikro, jak i makro przedsiębiorstwa...
Moja podstawowa działalność skupia się na usługowym prowadzeniu księgowości dla jednoosobowych dzia...
Posiadam Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów nr: 24819/2008 oraz ubezpieczenie od odpowiedzia...
Świadczę szereg usług w zakresie obsługi rachunkowej. Do mojego biura zgłaszają się zarówno klienci...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5841665574 została umieszczona firma: "Biuro Rachunkowe Mariola Szykuła".

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gdańsk w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2006. Firmę można odwiedzić pod adresem: Stągiewna 5 lok. 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 80-750 Gdańsk. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.3473668904291N, 18.657883114658E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@biuroszykula.pl. Przedsiębiorstwo "Biuro Rachunkowe Mariola Szykuła" działa od lat w branży Księgowi i rewidenci.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 516 140 108 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Mariola Szykuła

Biuro Rachunkowe Mariola Szykuła, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Mariola Szykuła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.