Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z wieloma obowiązkami, w tym koniecznością sporządzania dokumentacji księgowej. Jeśli zależy Państwu na czasie i oszczędnościach, to tego typu zadania można zlecić naszej firmie. Kompleksowo zajmujemy się nawet najtrudniejszymi zleceniami, dzięki czemu mogą się Państwo skupić na prowadzeniu firmy. Służymy pomocą firmom oraz Klientom indywidualnym.
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem
ksiąg handlowych oraz ksiąg zawierających informacje o przychodach i rozchodach. Rozliczamy również należności względem urzędu skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Ponadto reprezentujemy Klientów przed wymienionymi instytucjami,
sporządzamy rozliczenia finansowe i obsługujemy kwestie dotyczące kadr i płac.
Nasze usługi obejmują także:
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej,
- archiwizowanie dokumentów,
- rozliczanie ZUS,
- rozliczanie podatku VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie pism niezbędnych do uzyskania kredytu.
Więcej informacji dotyczących firmowej oferty znajdą Państwo na stronie internetowej biura.
Serdecznie zapraszamy do nawiązania kontaktu i skorzystania z naszych usług.