Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7141524401
Rok założenia:
2023

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Lublin, al. Spółdzielczości Pracy 28 lok. 6
Bogate doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego klienta wyróżnia nas na tle konkurencji...
Biuro Rachunkowe EB-F założyliśmy, by wspierać spółki, jednoosobowe działalności gospodarcze, a tak...
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie księgowości we własnym zakresie może przysporzyć Pań...
Biuro rachunkowe Profit oferuje usługi księgowe, z których skorzystają zarówno jednoosobowe działal...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Rachunkowe Edyta Kowalczyk-Dybała" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7141524401.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lubartów w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 2023 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Mickiewicza 4 lok. 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 21-100 Lubartów. Kompletne współrzędne GPS to: 51.4586665294118N, 22.6103734117647E. Branża Biura rachunkowe to dziedzina, w której firma "Biuro Rachunkowe Edyta Kowalczyk-Dybała" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 814 753 111.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Edyta Kowalczyk-Dybała

Biuro Rachunkowe Edyta Kowalczyk-Dybała, Lubartów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Edyta Kowalczyk-Dybała


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.