Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:30 - 16:30
Wt.
08:30 - 16:30
Śr.
08:30 - 16:30
Cz.
08:30 - 16:30
Pt.
08:30 - 16:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5961364013
REGON: 211204009
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przede wszystkim zajmujemy się świadczeniem usług digital marketingu. Dzięki nim będziecie mogli Pa...
Z usług naszej firmy korzystają Klienci z całej Polski. Mieliśmy na przykład okazję współpracować z...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Artur Wojczal Widoczni" w rejestrze gospodarczym to: 5961364013. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 211204009.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2009 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Złotowska 41. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 60-189 Poznań. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.410072N, 16.825017E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: zawszewidoczni@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Artur Wojczal Widoczni" działa od lat w branży Marketing internetowy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 61 224 83 26. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 08:30-16:30.

Kontakt

Kontakt Artur Wojczal Widoczni

Artur Wojczal Widoczni, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Artur Wojczal Widoczni


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.