Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7132824285
REGON: 061376255
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest mechanika pojazdowa. W naszym warsztacie można zapisać si...
W naszym warsztacie bardzo dobrze sobie radzimy z naprawą samochodów nie tylko europejskich produce...
Nasz salon oferuje Państwu szeroki zakres usług z dziedziny autodetailingu. Zajmujemy się przeprowa...
High Revs to warsztat samochodowy, w którym serwisujemy auta niemal każdej marki od niemieckich czy...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Artur Truk Auto Spa" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7132824285. Firma ma numer REGON: 061376255.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Świdnik w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. Armii Krajowej 2A. Kod pocztowy do korespondencji to: 21-040 Świdnik. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.2147799690281N, 22.713749964016E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: sirartur@op.pl. Branża Stacje obsługi samochodów to dziedzina, w której firma "Artur Truk Auto Spa" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Artur Truk Auto Spa

Artur Truk Auto Spa, Świdnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Artur Truk Auto Spa


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.