Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6421440780
REGON: 240121539
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Stare Siołkowice, Młyńska 41D
Głównym profilem działalności naszej działalności jest produkcja najwyższej jakości wyrobów trudnoś...
Główny profil działalności firmy DOLECKI Sp. z o.o. skupia się na produkcji maszyn przemysłowych, s...
Firma CASTOR Unia Gospodarcza działa w oparciu o 30-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcj...
Jesteśmy biurem konstrukcyjnym. Zajmujemy się projektowaniem i budową maszyn przemysłowych. Nasza o...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Artech Chwołka P." w rejestrze gospodarczym to: 6421440780. Firma ma numer REGON: 240121539.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rybnik w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wodzisławska 175B. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-218 Rybnik. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.0752774040396N, 18.5241607994034E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@artech-rybnik.com.pl. "Artech Chwołka P." to firma działająca w branży Maszyny przemysłowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 424 85 66.

Kontakt

Kontakt Artech Chwołka P.

Artech Chwołka P., Rybnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Artech Chwołka P.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.