Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7122976881
REGON: 061419214
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza działalność ogrodnicza obejmuje projektowanie różnorodnych przestrzeni zielonych, zarówno pry...
W firmie Twój Ogród profesjonalnie podchodzimy do każdego projektu związanego z ogrodnictwem. Mamy ...
Produkujemy sortowaną korę sosnową, która swoje szerokie zastosowanie znajduje głównie w ogrodnictw...
Specjalizujemy się w projektowaniu oraz aranżowaniu terenów zielonych. Współpracujemy głównie z kli...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Aquatech Marek Tryka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7122976881. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 061419214.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Gojawiczyńskiej 84. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-827 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2669604804119N, 22.5079030827852E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: marektryka@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Aquatech Marek Tryka" działa od lat w branży Projektowanie i utrzymanie ogrodów i terenów zieleni.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Aquatech Marek Tryka

Aquatech Marek Tryka, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aquatech Marek Tryka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.