Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7791964369
REGON: 221158968
Rok założenia:
2011
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdynia, Nowogrodzka 17 lok. 12
Zajmuję się pomocą osobom, które borykają się z problemami natury psychologicznej. Posiadam kwalifi...
Puck, Wojska Polskiego 2A, (rondo M. Płażyńskiego - I piętro)
W naszej pracowni psychologicznej skupiamy się przede wszystkim na obsłudze Klientów w zakresie psy...
Starogard Gdański, Hallera 13 lok. 2p
Życie często stawia przed nami różnorodne wyzwania i trudności, z którymi nie zawsze jesteśmy w sta...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Anna Hebenstreit-maruszewska Pro Anima Usługi Psychologiczne" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7791964369. Numer REGON firmy to: 221158968.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firmę można odwiedzić pod adresem: Górnicza 6 lok. 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 81-572 Gdynia. Kompletne współrzędne GPS to: 54.469234N, 18.4842279E. Firma "Anna Hebenstreit-maruszewska Pro Anima Usługi Psychologiczne" prowadzi swoją działalność w branży Psycholodzy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Anna Hebenstreit-maruszewska Pro Anima Usługi Psychologiczne

Anna Hebenstreit-maruszewska Pro Anima Usługi Psychologiczne, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Anna Hebenstreit-maruszewska Pro Anima Usługi Psychologiczne


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.