Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1251518321
REGON: 14169093000000
KRS: 0000318214
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wołomin, Kościelna 5 lok. 7
Zajmujemy się obsługą księgową, na przykład podatkami PIT, CIT i VAT, a także przygotowujemy dokume...
Zapewniam obsługę księgowo-rachunkową dla różnych form prowadzonej działalności. Moja oferta obejmu...
Wyróżniającą cechą biura Magdaleny Popławskiej jest indywidualne podejście do klienta i odpowiednie...
Zielonka, prym. Wyszyńskiego 7H lok. 1
Ciągle zmieniające się przepisy księgowe i podatkowe, często na niekorzyść przedsiębiorców, wymagaj...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Almi Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1251518321. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 14169093000000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000318214.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wołomin w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2008 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wileńska 44 lok. 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-200 Wołomin. Kompletne współrzędne GPS to: 52.34707N, 21.24396E. Firma "Almi Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 776 10 29.

Kontakt

Kontakt Almi Sp. z o.o.

Almi Sp. z o.o., Wołomin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Almi Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.