Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7661710305
REGON: 300827799
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Eva Design jest znana przede wszystkim z szerokiej oferty nakryć głowy, w której znajdują się międz...
Toruń, Olsztyńska 8, (Centrum Handlowe Nowe Bielawy)
Jesteśmy sklepem z ubraniami dla kobiet. Naszym głównym produktem są sukienki, które - jak cały nas...
Witaj w sklepie Ania - miejscu, gdzie moda staje się przyjemnością! Jesteśmy sklepem internetowym s...
Głównym profilem prowadzonej przeze mnie działalności jest sprzedaż odzieży zarówno dla kobiet, jak...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Alicja Maria Tubacka Sklep Wielobranżowy "STYL"" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7661710305. Numer REGON firmy to: 300827799.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Damasławek w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2008. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Rynek 11A. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-110 Damasławek. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.8399266623661N, 17.4994707226752E. Przedsiębiorstwo "Alicja Maria Tubacka Sklep Wielobranżowy "STYL"" działa od lat w branży Sklepy z odzieżą i konfekcją.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Alicja Maria Tubacka Sklep Wielobranżowy "STYL"

Alicja Maria Tubacka Sklep Wielobranżowy "STYL", Damasławek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Alicja Maria Tubacka Sklep Wielobranżowy "STYL"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.