Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7292504388
REGON: 100977476
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Aleksandra Zemrak A-z" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7292504388. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 100977476.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Łódź w województwie łódzkim. Działa na rynku od 2010 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Paradna 45a lok. 18. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 93-521 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.7111270596551N, 19.4767459197643E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: a.zemrak@gmail.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Aleksandra Zemrak A-z" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Aleksandra Zemrak A-z

Aleksandra Zemrak A-z, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aleksandra Zemrak A-z


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.