Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9291968543
REGON: 381551503
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Praca z włosami to moja wielka pasja, dlatego wciąż udoskonalam swoje umiejętności i wiedzę w tym z...
Nasz salon zapewnia kompleksowe usługi fryzjerskie skierowane do mężczyzn. Dbamy o idealną obsługę ...
Zdrowe i piękne włosy to wizytówka każdego człowieka. Jeśli zależy Państwu na odpowiedniej fryzurze...
Nazywam się Danuta Lorenc-Krajewska i serdecznie zapraszam Państwa do Studia Wizażu. To salon fryzj...

O firmie

Firma "Aleksandra Michalska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9291968543. Numer REGON firmy to: 381551503.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Zielona Góra w województwie lubuskim. Działa na rynku od 2018 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jędrzychowska 49A. Kod pocztowy do korespondencji to: 65-385 Zielona Góra. Kompletne współrzędne GPS to: 51.9087163571353N, 15.5111471288219E. Firma "Aleksandra Michalska" prowadzi swoją działalność w branży Salony fryzjerskie.

Fryzjerzy z kilkuletnią praktyką zapewnią wysoki standard usług fryzjerskich, a także pomogą dobrać odpowiednią koloryzację włosów do typu urody. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o świetnej klasy kosmetyki oraz najnowsze techniki zapewniające pełne zadowolenie Klientów z nowej, modnej fryzury.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Aleksandra Michalska

Aleksandra Michalska, Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aleksandra Michalska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.